POSTDATA > ZOBACZ CO ROBIMY > MRUM+

MRUm+

Nasz system rozliczeniowy jest w stanie obsługiwać i wspierać biznes nawet największych firm. Skalowalność rozwiązań idzie w parze z ich dostępnością oraz bezpieczeństwem. Integrujemy nasze rozwiązania z dowolnymi zewnętrznymi oraz wewnętrznymi rozwiązaniami Klienta.

Zalety korzystania z systemu MRUm+

W celu sprostania coraz bardziej indywidualnym potrzebom klientów, MRUm+ zapewnia elestyczne i konfigurowalne rozwiązanie IT.

BIZNES

System bilingowy MRUm+ wspomaga tworzenie nowych ofert, odpowiadających na rzeczywiste, często bardzo indywidualne, potrzeby klientów.

LEPSZA KONFIGURACJA

Dzięki bezpośredniej integracji z systemami sprzedażowymi system MRUm+ w czasie rzeczywistym jest w stanie naliczać opłaty za usługi dowolnego typu i konfiguracji.

RAPORTOWANIE

Rozbudowane mechanizmy raportowe umożliwiają przygotowywanie szerokiego wachlarza zestawień na potrzeby księgowości, raportowania zarządczego czy kontrolingu.

MRUm+

w liczbach

Nasze systemy rozliczeniowe są w stanie obsługiwać 
i wspierać biznes nawet największych firm. System MRUm+ pozwala obsłużyć i wesprzeć działalność biznesową nawet największych firm.

90 000

Dokumentów
rozliczeniowych miesięcznie

100 MLN

przetwarzanych umów miesięcznie

1300

użytkowników systemu

130 000

obsługiwanych umów

Zapoznaj się z naszym

systemem rozliczeniowym w kraju

System bilingowy MRUm+ wspomaga tworzenie nowych ofert, odpowiadających na rzeczywiste, często bardzo indywidualne, potrzeby klientów. Dzięki bezpośredniej integracji z systemami sprzedażowymi system MRUm+ w czasie rzeczywistym jest w stanie naliczać opłaty za usługi dowolnego typu i konfiguracji.

WYZWANIA

  • Integracja rozproszonych baz danych kontrahentów, umów, asortymentów i cenników
  • Integracja z wieloma systemami sprzedażowymi w zakresie przesyłania definicji i parametrów usług oraz odbioru danych o sprzedaży
  • Import danych sprzedażowych z 7000 oddziałów

KORZYŚCI

  • Centralny katalog kontrahentów, usług, umów i cenników
  • Elastyczna możliwość konfigurowania usług oraz cenników
  • Wydajna taryfikacja umożliwiająca rozliczanie klientów w czasie rzeczywistym

Masz pomysł na projekt?

Pomożemy!

Technologie,

w których pracujemy

Skontaktuj się z naszymi

ekspertami

Mariusz Przybylski

Analityk biznesowy

Sebastian Rydel

Analityk systemów IT

Piotr Kasiorek

Starszy analityk systemów IT

Zobacz co o nas mówią

klienci

Zobacz nasze inne

case study

Poczta+

SYSTEM SPRZEDAŻOWY

Tworzymy dedykowane systemy wspierajace i obsługujące sprzedaż. Uwzględniają wymogi współczesnego biznesu.

PMO

PROJECT MANAGEMENT OFFICE

Nasi Project Managerowie pomogą Ci w skutecznym prowadzeniu projektów IT.

smartCash

LOGISTYKA

Zintegrowane rozwiązanie w zakresie logistyki gotówki przeznaczone dla instytucji i firm z sektora cash in transit

smartAML

SYSTEM PRZECIWDZIAŁANIA PRANIU PIENIĘDZY

Funkcjonalne i intuicyjne rozwiązanie, które automatycznie analizuje transakcje i sprawozdaje.

< ZOBACZ CO ROBIMY

MRUm+

Nasz system rozliczeniowy jest w stanie obsługiwać i wspierać biznes nawet największych firm. Skalowalność rozwiązań idzie w parze z ich dostępnością oraz bezpieczeństwem. Integrujemy nasze rozwiązania z dowolnymi zewnętrznymi oraz wewnętrznymi rozwiązaniami Klienta.

Zalety korzystania 
z systemu MRUm+

W celu sprostania coraz bardziej indywidualnym potrzebom klientów, MRUm+ zapewnia elestyczne i konfigurowalne rozwiązanie IT.

MRUm+ w liczbach

Nasze skalowalne rozwiązanie uwzględnia wymogi współczesnego biznesu pocztowego oraz dostosowuje się do potrzeb konsumentów.

90 000

Dokumentów rozliczeniowych miesięcznie

100 MLN

przetwarzanych 
umów miesięcznie

130 000

obsługiwanych umów

1 MLN

transakcji dziennie

Zapoznaj się z naszymsystemem rozliczeniowym

System bilingowy MRUm+ wspomaga tworzenie nowych ofert, odpowiadających na rzeczywiste, często bardzo indywidualne, potrzeby klientów. Dzięki bezpośredniej integracji z systemami sprzedażowymi system MRUm+ w czasie rzeczywistym jest w stanie naliczać opłaty za usługi dowolnego typu i konfiguracji.

WYZWANIA

  • Integracja rozproszonych baz danych kontrahentów, umów, asortymentów i cenników
  • Integracja z wieloma systemami sprzedażowymi w zakresie przesyłania definicji i parametrów usług oraz odbioru danych o sprzedaży
  • Import danych sprzedażowych z 7000 oddziałów

KORZYŚCI

  • Centralny katalog kontrahentów, usług, umów i cenników
  • Elastyczna możliwość konfigurowania usług oraz cenników
  • Wydajna taryfikacja umożliwiająca rozliczanie klientów w czasie rzeczywistym

Masz pomysł na projekt? Pomożemy!

Technologie, w których pracujemy

Skontaktuj się z naszymi ekspertami

Zobacz co o nas mówią klienci

Zobacz nasze inne
case study

Zacznij z nami współpracę już teraz
skontakuj się z nami

Bydgoszcz

Gdańsk

Obserwuj nas