Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

POSTDATA > ZOBACZ CO ROBIMY > POCZTA+

Poczta+

Poczta+ to system sprzedażowy Poczty Polskiej, który umożliwia sprzedaż usług oraz kompleksową obsługę wszystkich procesów biznesowych realizowanych 
w placówkach pocztowych.

Zalety korzystania z systemu Poczta+

System Poczta+ zapewnia prostą konfigurację usług oraz optymalizację procesów biznesowych. Dzięki funkcjonalnościom systemu, Poczta Polska może osiągnąć wyższy poziom efektywności, elastyczności oraz satysfakcji Klienta.

BIZNES

  • proste dodawanie i konfigurowanie nowych usług
  • skrócenie time-to-market
  • niskie koszty wdrażania nowych produktów
  • centralizacja i optymalizacja procesów biznesowych
  • zmniejszenie kosztów wdrożenia nowych pracowników

PLACÓWKI POCZTOWE

  • przyspieszenie obsługi klienta
  • spersonalizowana oferta dla klientów
  • wsparcie działalności prosprzedażowej pracowników
  • intuicyjny i ergonomiczny interfejs użytkownika

KLIENT

  • korzystanie z szeregu usług oferowanych w placówkach pocztowych
  • oszczędność czasu dzięki możliwości skorzystania z wielu usług podczas jednej wizyty w placówce
  • możliwość nadawania i odbioru przesyłek w placówkach pocztowych i poza nimi

Poczta+

w liczbach

Nasze skalowalne rozwiązanie uwzględnia wymogi współczesnego biznesu pocztowego oraz dostosowuje się do potrzeb konsumentów.

500+

Przypadków użycia

8 000

Placówek

35 000+

użytkowników dziennie

2,6TB

bazy danych

1 MLN

Transakcji dziennie

Zapoznaj się z najlepszym

systemem pocztowym w kraju

Poczta+ to innowacyjne narzędzie, które rewolucjonizuje zarządzanie placówkami pocztowymi. To kompleksowe rozwiązanie stworzone specjalnie dla Poczty Polskiej, bazujące na potrzebach biznesowych oraz potrzebach użytkowników, integrujące różnorodne technologie w celu ciągłego usprawniania procesów operacyjnych i obsługi klienta.

Jest tworzone w kontakcie z użytkownikami i dopasowywane do ich potrzeb i celów realizowanych podczas obsługi klienta.

WYZWANIA

  • Optymalizacji obsługiwanych i nowych procesów biznesowych Poczty Polskiej
  • Zapewnienie kompleksowej obsługi potrzeb klientów
  • Zarządzanie dużą ilością placówek o bardzo złożonych procesach biznesowych.

KORZYŚCI

  • Możliwości skorzystania z wielu usług podczas jednej wizyty 
w placówce
  • Skonfigurowanie nowej usługi, wraz z wszystkimi parametrami biznesowymi oraz cennikami zajmuje mniej niż godzinę pracy użytkownika
  • Obsługa wszystkich obszarów funkcjonowania placówki pocztowej

Masz pomysł na projekt?

Pomożemy!

Technologie,

w których pracujemy

Skontaktuj się z naszymi

ekspertami

Grzegorz Cysewski

Dyrektor Systemów Sprzedażowych

Wanda Janczyk

Product Manager

Monika Piotrowska

Product owner

Paulina Matczuk

Product Owner

Zobacz co o nas mówią

klienci

Zobacz nasze inne

case study

MRUm+

SYSTEM BILINGOWY

Nasze systemy rozliczeniowe są w stanie obsługiwać i wspierać biznes nawet największych firm. Skalowalność rozwiązań idzie w parze z ich dostępnością oraz bezpieczeństwem.

PMO

PROJECT MANAGEMENT OFFICE

Nasi Project Managerowie pomogą Ci w skutecznym prowadzeniu projektów IT.

smartCash

LOGISTYKA

Zintegrowane rozwiązanie w zakresie logistyki gotówki przeznaczone dla instytucji i firm z sektora cash in transit

smartAML

SYSTEM PRZECIWDZIAŁANIA PRANIU PIENIĘDZY

Funkcjonalne i intuicyjne rozwiązanie, które automatycznie analizuje transakcje i sprawozdaje.

< ZOBACZ CO ROBIMY

Poczta+

Poczta+ to system sprzedażowy Poczty Polskiej, który umożliwia sprzedaż usług oraz kompleksową obsługę wszystkich procesów biznesowych realizowanych 
w placówkach pocztowych.

Zalety korzystania 
z systemu Poczta+

System Poczta+ zapewnia prostą konfigurację usług oraz optymalizację procesów biznesowych. Dzięki funkcjonalnościom systemu, Poczta Polska może osiągnąć wyższy poziom efektywności, elastyczności oraz satysfakcji Klienta.

Poczta+ w liczbach

Nasze skalowalne rozwiązanie uwzględnia wymogi współczesnego biznesu pocztowego oraz dostosowuje się do potrzeb konsumentów.

500+

Przypadków użycia

8 000

Placówek

35 000+

użytkowników dziennie

2,6TB

baz danych

1 MLN

transakcji dziennie

Zapoznaj się z najlepszym systemem pocztowym w kraju

Poczta+ to innowacyjne narzędzie, które rewolucjonizuje zarządzanie placówkami pocztowymi. To kompleksowe rozwiązanie stworzone specjalnie dla Poczty Polskiej, bazujące na potrzebach biznesowych oraz potrzebach użytkowników, integrujące różnorodne technologie w celu ciągłego usprawniania procesów operacyjnych i obsługi klienta.

Jest tworzone w kontakcie z użytkownikami i dopasowywane do ich potrzeb i celów realizowanych podczas obsługi klienta.

WYZWANIA

  • Optymalizacji obsługiwanych i nowych procesów biznesowych Poczty Polskiej
  • Zapewnienie kompleksowej obsługi potrzeb klientów
  • Zarządzanie dużą ilością placówek o bardzo złożonych procesach biznesowych.

KORZYŚCI

  • Możliwości skorzystania z wielu usług podczas jednej wizyty w placówce
  • Skonfigurowanie nowej usługi, wraz z wszystkimi parametrami biznesowymi oraz cennikami zajmuje mniej niż godzinę pracy użytkownika
  • Obsługa wszystkich obszarów funkcjonowania placówki pocztowej

Masz pomysł na projekt? Pomożemy!

Technologie, w których pracujemy

Skontaktuj się z naszymi ekspertami

Zobacz co o nas mówią klienci

Zobacz nasze inne
case study