Systemy Business Intelligence

Poznaj nasze rozwiązania

Tworzymy dedykowane systemy wspierające i obsługujące sprzedaż. Nasze skalowalne rozwiązania uwzględniają wymogi współczesnego biznesu oraz dostosowują się do potrzeb konsumentów, są oparte na najlepszych praktykach UX.

Nasze rozwiązania wspierają sprzedaż produktów w placówkach klienta. Doświadczenie budowaliśmy przez ponad 25 lat na podstawie wsparcia sprzedaży usług pocztowych, finansowych, sprzedaży detalicznej i bankowych wraz z procesami rozliczeń, sprzedaży i placówek. Nasze systemy sprzedażowe są centralne i w pełni konfigurowalne.

Każdą z usług można w systemie zbudować z gotowych składowych i komponentów. Konfiguracja usług obejmuje zarówno parametry biznesowe, jak i atrybuty oraz cenniki usług. System w prosty sposób integruje się z usługami innych systemów.

Nasze rozwiązania wspierają sprzedaż produktów w placówkach klienta. Doświadczenie budowaliśmy przez ponad 25 lat na podstawie wsparcia sprzedaży usług pocztowych, finansowych, sprzedaży detalicznej i bankowych wraz z procesami rozliczeń, sprzedaży i placówek. Nasze systemy sprzedażowe są centralne i w pełni konfigurowalne.

Każdą z usług można w systemie zbudować z gotowych składowych i komponentów. Konfiguracja usług obejmuje zarówno parametry biznesowe, jak i atrybuty oraz cenniki usług. System w prosty sposób integruje się z usługami innych systemów.

25 lat doświadczenia w tworzeniu systemów

Konfiguracja usługi i produktów

Integracja z innymi systemami

Otwarta architektura systemu

Case Study

Poznaj nasze wdrożenie

Poczta+

System sprzedażowy Poczty Polskiej, umożliwiający sprzedaż produktów i usług oraz obsługujący kompleksowo wszystkie procesy biznesowe realizowane w placówkach pocztowych.

35 000

użytkowników codziennie korzysta z naszych systemów

Optymalizacja

Centralizacja i optymalizacja procesów biznesowych

8 000

placówek posiada nasze rozwiązania

2,6TB

bazy danych

Wyzwania

  • Skonfigurowanie nowej usługi, wraz z wszystkimi parametrami biznesowymi oraz cennikami zajmuje mniej niż godzinę pracy użytkownika
  • Centralizacja i optymalizacja procesów biznesowych
  • Możliwości skorzystania z wielu usług podczas jednej wizyty w placówce
  • Możliwość płatności gotówką, kartą lub przy użyciu płatności mobilnych

Rozwiązanie

  • Wdrożenie usługi w D+1
  • Wdrożenie usługi w D+1
  • Poniżej przykładowe rozwiązania by zobaczyć jak będzie wyglądać w innych caseach. Centralny katalog kontrahentów, usług, umów i cenników
  • Elastyczna możliwość konfigurowania usług oraz cenników

Branże

Usługi pocztowe

Usługi finansowe

Usługi bankowe

Sprzedaż detaliczna

Rozliczenia sprzedaży

Rozliczenia punktów

Zalety dla Poczty

  • proste dodawanie i konfigurowanie nowych usług
  • skrócenie time-to-market
  • niskie koszty wdrażania nowych produktów
  • centralizacja i optymalizacja procesów biznesowych
  • zmniejszenie kosztów wdrożenia nowych pracowników

Zalety dla placówek

  • przyspieszenie obsługi klienta
  • spersonalizowana oferta dla klientów
  • wsparcie działalności prosprzedażowej pracowników
  • intuicyjny i ergonomiczny interfejs użytkownika

Zalety dla klientów

  • możliwość skorzystania z szeregu usług oferowanych w placówkach pocztowych
  • możliwość płatności gotówką, kartą lub przy użyciu płatności mobilnych
  • oszczędność czasu dzięki możliwości skorzystania z wielu usług podczas jednej wizyty w placówce
  • możliwość nadawania i odbioru przesyłek w placówkach pocztowych i poza nimi

Technologie

Poznaj nasze pozostałe rozwiązania

Poznaj inne obszary, w których możemy pomóc Twojej firmie