Systemy Business Intelligence
Poznaj nasze rozwiązania
Tworzymy dedykowane systemy wspierające i obsługujące sprzedaż. Nasze skalowalne rozwiązania uwzględniają wymogi współczesnego biznesu oraz dostosowują się do potrzeb konsumentów, są oparte na najlepszych praktykach UX.
Nasze rozwiązania wspierają sprzedaż produktów w placówkach klienta. Doświadczenie budowaliśmy przez ponad 25 lat na podstawie wsparcia sprzedaży usług pocztowych, finansowych, sprzedaży detalicznej i bankowych wraz z procesami rozliczeń, sprzedaży i placówek. Nasze systemy sprzedażowe są centralne i w pełni konfigurowalne.
Każdą z usług można w systemie zbudować z gotowych składowych i komponentów. Konfiguracja usług obejmuje zarówno parametry biznesowe, jak i atrybuty oraz cenniki usług. System w prosty sposób integruje się z usługami innych systemów.
Nasze rozwiązania wspierają sprzedaż produktów w placówkach klienta. Doświadczenie budowaliśmy przez ponad 25 lat na podstawie wsparcia sprzedaży usług pocztowych, finansowych, sprzedaży detalicznej i bankowych wraz z procesami rozliczeń, sprzedaży i placówek. Nasze systemy sprzedażowe są centralne i w pełni konfigurowalne.
Każdą z usług można w systemie zbudować z gotowych składowych i komponentów. Konfiguracja usług obejmuje zarówno parametry biznesowe, jak i atrybuty oraz cenniki usług. System w prosty sposób integruje się z usługami innych systemów.
25 lat doświadczenia w tworzeniu systemów
Konfiguracja usługi i produktów
Integracja z innymi systemami
Otwarta architektura systemu
Case Study
Poznaj nasze wdrożenie
Poczta+
System sprzedażowy Poczty Polskiej, umożliwiający sprzedaż produktów i usług oraz obsługujący kompleksowo wszystkie procesy biznesowe realizowane w placówkach pocztowych.

35 000
użytkowników codziennie korzysta z naszych systemów
Optymalizacja
Centralizacja i optymalizacja procesów biznesowych
8 000
placówek posiada nasze rozwiązania
2,6TB
Wyzwania
- Skonfigurowanie nowej usługi, wraz z wszystkimi parametrami biznesowymi oraz cennikami zajmuje mniej niż godzinę pracy użytkownika
- Centralizacja i optymalizacja procesów biznesowych
- Możliwości skorzystania z wielu usług podczas jednej wizyty w placówce
- Możliwość płatności gotówką, kartą lub przy użyciu płatności mobilnych
Rozwiązanie
- Wdrożenie usługi w D+1
- Wdrożenie usługi w D+1
- Poniżej przykładowe rozwiązania by zobaczyć jak będzie wyglądać w innych caseach. Centralny katalog kontrahentów, usług, umów i cenników
- Elastyczna możliwość konfigurowania usług oraz cenników
Branże
Usługi pocztowe
Usługi finansowe
Usługi bankowe
Sprzedaż detaliczna
Rozliczenia sprzedaży
Rozliczenia punktów
Zalety dla Poczty
- proste dodawanie i konfigurowanie nowych usług
- skrócenie time-to-market
- niskie koszty wdrażania nowych produktów
- centralizacja i optymalizacja procesów biznesowych
- zmniejszenie kosztów wdrożenia nowych pracowników
Zalety dla placówek
- przyspieszenie obsługi klienta
- spersonalizowana oferta dla klientów
- wsparcie działalności prosprzedażowej pracowników
- intuicyjny i ergonomiczny interfejs użytkownika
Zalety dla klientów
- możliwość skorzystania z szeregu usług oferowanych w placówkach pocztowych
- możliwość płatności gotówką, kartą lub przy użyciu płatności mobilnych
- oszczędność czasu dzięki możliwości skorzystania z wielu usług podczas jednej wizyty w placówce
- możliwość nadawania i odbioru przesyłek w placówkach pocztowych i poza nimi